Kiinan kaikenkaikkinen kehitys tällä hetkellä ja jatkossakin on tulosta pitkäjännitteisestä vakoilusta, teollisesta yms. Onko Kiina (kuten myös Venäjä) omalähtöisesti keksinyt mitään tekniikkaan liittyvää ilman, että olisivat sen varastaneet länsimailta! Joissakin asioissa ovat jopa länttä edellä, mutta vain johtuen siitä, että länsi ei ole vielä asiaan keskittynyt.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti