Ei sota tietenkään johdu tavallisista venäläisistä, mutta jotain voisivat hekin tehdä. Esim. osallistua mielenosoituksiin ja olla valmis maksamaan sakot tai jonkinlainen muu rangaistus verrattuna siihen, että Ukrainan siviilit ovat kuolleet tai loukkaantuneet.
torstai 3. maaliskuuta 2022
Mitä tavallinen venäläinen voisi tehdä?!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti