lauantai 28. tammikuuta 2012

Presidentti-instituution lopettaminen

  • Aloite presidentti-instituution lopettamiseksi ja asian nostamiseksi eduskunnan käsittelyyn voisi tulla hallitukselta, yksittäiseltä kansanedustajalta ja maaliskuusta alkaen myös vähintään viidenkymmenentuhannen kansalaisen muodostamalta ryhmältä, joka tekee asiasta kansalaisaloitteen.
  • Eiko juuri sopiva vuosi voisi olla 2017, jolloin instituutio olisi ollut voimassa kuta kuinkin 100 vuotta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti