- Aloite presidentti-instituution lopettamiseksi ja asian nostamiseksi eduskunnan käsittelyyn voisi tulla hallitukselta, yksittäiseltä kansanedustajalta ja maaliskuusta alkaen myös vähintään viidenkymmenentuhannen kansalaisen muodostamalta ryhmältä, joka tekee asiasta kansalaisaloitteen.
- Eiko juuri sopiva vuosi voisi olla 2017, jolloin instituutio olisi ollut voimassa kuta kuinkin 100 vuotta.
lauantai 28. tammikuuta 2012
Presidentti-instituution lopettaminen
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti